Re: Zabezpieczenie dysku przeci wstrzasom w laptopie? Wylaczyc czy nie?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 07 Nov 2009 - 18:50:07 MET

> Ostatnio zanabylem Lenovo SL500.

ja w swojej T61 mam go caly czas wlaczone i sobie chwale ten system :)
mnie sie on przydaje czesciej niz by mi przeszkadzal, w kazdej chwili
wlaczony notebook biure pod pache i ide z nim tam gdzie potrzebuje.sprawdz
czy nie mozna tam czulosci tego softu ustawic, gdzies cos takiego widzialem
ale nie wiem czy w Lenovo.

ps
jak ci sie sprawdza ten SL500 ?
jak go ogladalem na zywo to mi wygladal na straszna plastikowa wydmuszke
ktora jest(bez obrazy) ale tandetna....
SL500 byl moim faworytem przy ostatnich poszukiwaniach notebooka, ale po
zobaczeniu go na zywo moj entuzjazm opadl.

inna sprawa ze wybor notebookow do jakis 4 tys zl jest fatalny, sam
badziewny plastik, wykonanie kiepskie, wyglad czesto koszmarny. ciezko
znalesc cos fajnego i solidnego w tej kwocie :(
ale to moje zdanie :)

--
pzdr
piotrek