Player mp3 z funkcja przegladania po katalogach

Autor: topek <topek-sp*merom-czlon-w-zad_at_p0st.pl_Zamien_zero_na_o>
Data: Thu 05 Nov 2009 - 23:05:51 MET

Witam,
zdecydowalem sie napisac na to forum bo chyba najbardziej tutaj pasuje
to pytanie. Bo przeciez nie na kino domowe czy audio gdzie ludzie
rozmawiaja o audiofliskich sprzetach albo tych wiekszych :)

Potrzebuje playera mp3 ktory potrafi, jak windows, przegladac zawartosc
pamieci pod katem katalogow a nie tylko wykonawcy czy albumu (tagi mp3).

Obecnie mam san diska sanse e250 (od jakis 4 lat) i wejscie minijack
pada w playerze. No i wkurza mnie to uzupelnianie tagow w mp3. O wiele
wygodniejsza bylaby nawigacja po katalogach/plikach.

Warunki: kolorowy wyswietlacz, nie za duzy, cena do okolo 300zl

Jest cos takiego na rynku?

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"Nie lubisz ty bratku swojej repliki,