Re: Player mp3 z funkcja przegladania po katalogach

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat 07 Nov 2009 - 20:30:44 MET

On Thu, 05 Nov 2009 23:05:51 +0100, topek
<topek-sp*merom-czlon-w-zad@p0st.pl_Zamien_zero_na_o> wrote:

>Witam,
>zdecydowalem sie napisac na to forum bo chyba najbardziej tutaj pasuje
>to pytanie. Bo przeciez nie na kino domowe czy audio gdzie ludzie
>rozmawiaja o audiofliskich sprzetach albo tych wiekszych :)
>
>Potrzebuje playera mp3 ktory potrafi, jak windows, przegladac zawartosc
>pamieci pod katem katalogow a nie tylko wykonawcy czy albumu (tagi mp3).
>
>Obecnie mam san diska sanse e250 (od jakis 4 lat) i wejscie minijack
>pada w playerze. No i wkurza mnie to uzupelnianie tagow w mp3. O wiele
>wygodniejsza bylaby nawigacja po katalogach/plikach.

> [...]

chyba wszystkie produkty archos tak maja. niektore iriver po zmianie
firmware. coby. creative ZEN, ale nie na zewnetrzych kartach, jak
ostatnio mialem takiego w reku.
jak przygladasz sie opisom, zwoc uwage, zeby w funkcjach nie bylo
zastrzerozne, ze musi byc zainstalowane na windows media player, a na
makowce z itunes itp. jest wtedy szansa, ze podpinasz takiego do
kompa. on sie zachowuje jak twardy dysk. wrzucasz strukture katalogow
i plikow mp3 i tak ona jest zapisana i pokazana na playerze. czasami
sie jednak zdarza, ze nawet jesli masz te strukture dostepna, to
player nie gra calej zawartosci katalogu tylko pojedyncze pliki. wtedy
niezbedna jest obecnosc playlisty. to tez upierdliwe, ale zawsze
lepsze niz poprawianie idtagow, choc i na to sa szybkie metody. <rs>