Re: Player mp3 z funkcja przegladania po katalogach

Autor: Sebastian <nospam_at_nospam.com>
Data: Fri 06 Nov 2009 - 12:47:08 MET

topek pisze:
[...]
> Potrzebuje playera mp3 ktory potrafi, jak windows, przegladac zawartosc
> pamieci pod katem katalogow a nie tylko wykonawcy czy albumu (tagi mp3).
>
> Obecnie mam san diska sanse e250 (od jakis 4 lat) i wejscie minijack
> pada w playerze. No i wkurza mnie to uzupelnianie tagow w mp3. O wiele
> wygodniejsza bylaby nawigacja po katalogach/plikach.
>
> Warunki: kolorowy wyswietlacz, nie za duzy, cena do okolo 300zl
>
> Jest cos takiego na rynku?

Sansa Fuze po wgraniu najnowszego oficjalnego firmware i Sansa Clip+.
Polecam szczególnie ten ostatni. Mini USB zamiast tego dziwoląga
Snadiska i złącze kart mikroSD.
Mam Fuze, niezły ale dzisiaj kupowałbym Clip+. Tylko nie pomyl z
poprzednim Sansa Clip, wygląda podobnie a nie ma mikroSD i przeglądania
po katalogach.

Tu link do tego nowego:
http://www.proline.pl/sklep.php?p=SDMX18R-008GK-E57

--