Re: Który GeForce GTS 250/1GB?

Autor: OMSON <omson_at_autograf.pl>
Data: Thu 05 Nov 2009 - 23:13:11 MET

BartekK pisze:

> Z zalmanem daj sobie spokój, jak spojrzysz w archiwum grupy w
> poszukiwaniu frazy 'zalman+suszarka' albo 'zalman na grafice, kury się
> przestały nieść' to będziesz miał wiele do czytania :)

Już kiedyś wpadłem na podobne opinie, co mnie bardzo zdziwiło (pamiętam
czasy, gdy wymieniłem oryginalne chłodzenie z GF6600GT od Gigabyte'a na
miedzianego Zalmana i było cool fajowo) ;) Ale dzięki za ostrzeżenie.
Ostatecznie mogę rozważyć zakup najtanszej karty GTS 250 i zainwestować
w dobre chłodzenie... Póki co liczę, że uda się jednak coś wyszukać bez
kombinacji. ;)

Pzdr, OMSON