Re: Dell 2209WA warunki gwarancji

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Fri 30 Oct 2009 - 15:03:38 MET

Osoba Marcin Kocur napisała na pl.comp.pecet:

> Co do Della, w tej chwili dowiaduję się jak to jest szczegółowo z
> gwarancją, być może już jutro wrzucę tu info.

Cytując za
http://accessories.euro.dell.com/sna/products/Wy%b6wietlacze/productdetail.aspx?c=pl&l=pl&s=dhs&cs=pldhs1&sku=198688

----
Urządzenie 2209WA jest objęte 3-letnią usługą serwisu w następnym dniu
roboczym, która można wydłużyć na okres 5 lat, z uwzględnieniem
gwarancji Premium na panel firmy Dell. Gwarancja Premium na panel
gwarantuje wymianę monitora w okresie objętym gwarancją w przypadku
znalezienia chociaż jednego wadliwego piksela. Umożliwia także kontakt
telefoniczny z działem pomocy technicznej firmy Dell w celu
rozwiązywania problemów przez całą dobę, siedem dni w tygodniu i
uzyskania potrzebnej pomocy.
----
Na monitory po zakupie jest gwarancja premium (nie wynika to
jednoznacznie z tego tekstu). Fragment o wadliwym pikselu jest
nieprawdziwy, chodzi o 1 bright pixel (wada musi polegać na ciągłym
świeceniu); co do innych bad pixeli (innych !=bright), dopiero 5
uprawnia do naprawy. Przedłużenie gw do 5 lat kosztuje 200zł.
--
Pozdrawiam
Marcin Kocur