Re: Samsung F2380 (c-PVA) czy Dell 2209WA (e-IPS) ?

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Thu 29 Oct 2009 - 16:13:16 MET

Osoba Q napisała na pl.comp.pecet:

> Dell 2209WA:
> - 1100zl

960 na allegro... yyy było wczoraj.Teraz jest 983,00 zł.

> - szybka matryca, male lagi
> - kiepski kontrast (a kolory?)

http://www.digitalversus.com/duels.php?ty=6&ma1=36&mo1=571&p1=6293&ma2=88&mo2=477&p2=4862&ph=1

Dodałbym do tego słabe odwzorowanie czerni:
http://blog.szynalski.com/2009/05/01/review-of-the-dell-2009wa/

> - bierze 2x wiecej energii niz Samsung
>
> Samsung F2380:
> - 1000zl
> - wolna matryca (wlasnie - bardzo wolna?), zerowy input lag
> - swietny kontrast (a kolory?)

http://www.youtube.com/watch?v=EtfQatWPTcA

Generalnie pod wpływem czegoś doszedłem do wniosku, że tego Samsunga
jednak nie należy brać pod uwagę. Chyba były to gorsze kąty widzenia. O
matrycach możesz jeszcze tu poczytać:
http://www.pchardwarehelp.com/guides/lcd-panel-types.php

Co do Della, w tej chwili dowiaduję się jak to jest szczegółowo z
gwarancją, być może już jutro wrzucę tu info.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur