Re: Samsung F2380 (c-PVA) czy Dell 2209WA (e-IPS) ?

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Fri 30 Oct 2009 - 14:51:44 MET

"vDon" <vondonaldo@onet.eu> wrote in message
news:hcdbqv$iel$1@news.onet.pl...

> Mała prośba, mógłbyś może podać najniższy punkt czerni jaki uzyskałeś na
> skalibrowanym / oprofilowanym monitorze? No i przy jakim poziomie jasności
> był zmierzony? Z góry dzięki.

W tym wlasnie problem, ze nie mialem okazji jeszcze go skalibrowac. W dziale
grafiki w pracy lezy jakis Spyder, ale nasza specjalistka od grafiki jest
akurat na macierzynskim, a od zastepcy nie dostane go raczej do domu.

W kazdym razie to co mam na ekranie pokrywa sie w miare z wydrukami w labie
(z mala poprawka na mocniej nasycone zielenie na monitorze), co na moje
potrzeby w tej chwili wystarcza.

Pozdrawiam
Kamil