Re: Dell 2209WA warunki gwarancji

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Fri 30 Oct 2009 - 21:30:04 MET

Dnia Fri, 30 Oct 2009 15:03:38 +0100, Marcin Kocur napisał(a):

> Gwarancja Premium na panel
> gwarantuje wymianę monitora w okresie objętym gwarancją w przypadku
> znalezienia chociaż jednego wadliwego piksela.

Wadliwego całego piksela ( = 3 wadliwe subpiksele tworzące piksel), czy
wystarczy 1 wadliwy subpiksel?

> Fragment o wadliwym pikselu jest
> nieprawdziwy, chodzi o 1 bright pixel (wada musi polegać na ciągłym
> świeceniu);

I znowu: całego piksela, czy wystarczy 1 subpiksel?

Dla mnie wadliwy piksel, to taki, który ma uszkodzony chociaż 1 subpiksel
(jajeczko nie może być częściowo nieświeże), ale wiem, że dla producentów
często piksel jest wadliwy tylko jeśli wadliwe są wszystkie jego 3
subpiksele. A to jest wada o wiele rzadsza niż wadliwe pojedyncze
subpiksele.

--
GLaF