Re: Samsung F2380 (c-PVA) czy Dell 2209WA (e-IPS) ?

Autor: Piotr Gogolewski <docent_at_panoramix-net.pl>
Data: Thu 29 Oct 2009 - 21:20:44 MET

Wskutek reakcji <hccbco$1c1q$1@news2.ipartners.pl>
z molekułą Marcin Kocur powstało:

> 960 na allegro... yyy było wczoraj.Teraz jest 983,00 zł.
...o ile ta najlepsza allegrowa cena trafi się u sprzedawcy fizycznie
mającego sklep w naszym mieście, bo zamawianie monitora przez kuriera,
bez możliwości sprawdzenia przed zakupem to raczej pomyłka.

[...]
> Generalnie pod wpływem czegoś doszedłem do wniosku, że tego Samsunga
> jednak nie należy brać pod uwagę. Chyba były to gorsze kąty widzenia.

Ten Dell też rewelacją pod tym względem nie jest (zwłaszcza czerń
przechodząca w szarość patrząc z ukosa, bo z boku i trzymając się równo
z osi poziomej monitora jest ok). Kupując sprawdź równomierność
podświetlania i backlight bleeding, bo jak za tą cenę to w paru
egzemplarzach które widziałem było nieszczególnie (cóż, "made in
China").

--
Piotr Gogolewski -{ Serwis "Docent OnLine" http://www.chemia.px.pl }-
-{ klucz PGP & Geek Code: mail docent@panoramix.net,pl -s"get pgp" }-