Re: goracy Asus X50GL

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 25 Oct 2009 - 20:01:15 MET

"domin" <domin@master.pl> wrote in message news:hc1nhh$n82$1@ns.master.pl...
> Lapek jest jeszcze na gwarancji, ale nie
> chcialbym go oddawac z racji braku sprzetu zastepczego, wkoncu czas
> realizacji to minimum 14dni roboczych ;/

jak sie przegrzewa to padnie, jak nie procesor to plyta, plastik tez
w wysokich temperaturach cierpi, jak sie kiedys powiesi na twardo
zamiast wylaczyc\zresetowac to i pozar mozesz miec :P (tak, wiem,
malo prawdopodobne)

> Komputer jest wlaczony srednio
> 10-12h dziennie (nie uspiony czy zahibernowany lecz normlanie wlaczony,
> chodzi odstawiony na biurku) gdyz tego od niego wymagam.

te wymagania to trzeba bylo brac pod uwage przed a nie po zakupie,
jak bys mial komputer 'stacjonarny' to mialbys pole manewru, masz laptopa
i czekasz az padnie zamiast sam wybrac moment na naprawe gwarancyjna,
niestety prawa murphyego sa nieublagalne

> Co moglbym
> zrobic w tej sytuacji aby obnizyc temp a co za tym idzie zmniejszyc
> halas? Rozkrecic, wyczyscic? Wydaje mi sie, ze starace gwarancje po
> ingerencje w sprzet?

przeczytaj karte gwarancyjna, obniz temperature otoczenia - przypudruj
syfa i kup sobie 'podstawke chlodzaca' nie pomoze ale poczujesz sie
lepiej ;)