Re: Wybor laptopa

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 19:32:33 MET DST

> Litości. Jeśli ktoś w pierwszym poście napisał, że komputer
> stacjonarny odpada, to oznacza, że rozpatrywał też taką
> możliwość i zdecydował się jednak na laptopa.

ale nie podal wogole zadnej informacji dlaczego desktop odpada.
malo tego, warunki ktore wymienil tak naprawde wykluczaja notebooka i
wskazuja jednoglosnie desktopa.

wiec jak dla mnie to jest nieswiadomy user ktory dal sie poniesc modzie a
nie swiadomy uzytkownik ktory wie na co sie decyduje.

> Nie przyszłoby mi jednak do głowy gdy ktoś pyta, jaki
> komputer stacjonarny kupić, odpisać mu, że powinien
> kupić laptopa. Po prostu z najzwyczajniejszego w świecie
> szacunku (zapomniane słowo) do pytającego. Zakładam,
> że on wie lepiej, czego potrzebuje.

sadzac po tym do czego chce kupic tego notebooka(do czego go chce
wykorzystywac), nie wie czego potrzebuje.

--
pzdr
piotrek