Re: Wybor laptopa

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 19:28:00 MET DST

> Smiem polemizowac z tym zdaniem. Znam kupe ludzi ktorzy maja lapopy i
> uzywaja ich w roznych pomieszczeniach (wlacznie ze mna i moja rodzina).

hmmm no ja niby tez nosze, miedzy 2-3 pomieszczeniami.
ot tak zeby zabic czas jak na cos czekam, czyli poklikac pare min po
internecie, sprawdzic poczte.
jak musze pracowac to wracam odrazu do swojego biurka gdzie mam klawiature,
mysz, monitor oraz internet "z kabla" :)
inaczej pracowac komfortowo sie nie da i poki nie musze nie mam zamiaru
robic z siebie masochisty

--
pzdr
piotrek