Re: W sprawie obudowy do dysku 3.5

Autor: vDon <vondonaldo_at_onet.eu>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 05:33:37 MET DST

Animka wrote:
> Mam zapytanie na temat tej obudowy:
> http://allegro.pl/show_item.php?item=751708936&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.
>
> Napisane jest, że:
> "Wykonana z wysokiej jakości aluminium idealnie odprowadzającego ciepło
> Wewnątrz, od spodu obudowy znajduje się system kanalików wentylacyjnych
> wspomagających odprowadzanie ciepła"
>
> Nie widzę w tej obudowie żadnych kanalików ani dziurek (oprócz tych do
> wtyczek) i boję się, żeby jakiegoś pożaru nie było.

Spróbuj zapuścić monitoring temperatury SMART, najlepiej programem
radzącym sobie z dyskami na USB np. windowsowy CrystalDiskInfo. Przy
odrobinie szczęścia (i w miarę współczesnym dysku) powinno dać radę.
Jeśli temperatury nie będą przekraczać 50 stopni możesz spać spokojnie.

> Przednia część obudowy z kablami i taśmą się nie trzyma obudowy (nie
> zamyka), więc musiałam ją przykleić naokoło plastrem. Nie wiem czy tak
> to wszystko może być :-(

Niedawno skręcałem klona tej obudowy (sądząc po fotkach), tyle że wersji
obsługującej zarówno dyski ATA jak i SATA. W komplecie powinny być z
tego co pamiętam 4 śrubki mocujące dysk (większe) jak i 4 mniejsze (2
mocujące plastikową tylną zaślepkę + 2 do plastikowego frontu z
wyjściami i włącznikiem). Jeśli wspomniany front ma dwa wystające
wypusty zachodzące na aluminiowy korpus (po każdej stronie) to pewnie ta
sama konstrukcja. Wtedy jeśli nie dostałaś do nich śrub - wykłócaj się
ze sprzedawcą.