Re: Czy zasilacz 400W wystarczy? (Amacrox Warrior AX450-PNF)

Autor: vcore <mail*wytnij*_at_vcore.pl>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 05:37:22 MET DST

vDon pisze:

> Jeśli nie planujesz ekstremalnych voltmodów itp. kombinacji to solidny
> zasilacz 350 W powinien wystarczyć, i to ze sporym marginesem
> bezpieczeństwa.

W zasadzie to zamierzam go nieco podkręcić - ale tylko do momentu kiedy wystarczać będzie boxowe
chłodzenie czyli z tego co wyczytałem ok. 3,5GHZ napięcie chyba trzeba będzie podnieść wtedy
nieznacznie, ale w każdym razie to dobra informacja, dzięki

--
WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe
www.webprogress.com.pl