Re: W sprawie obudowy do dysku 3.5

Autor: Animka <animka_at_to...nie.ja.wp.pl>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 18:23:52 MET DST

vDon pisze:

> Spróbuj zapuścić monitoring temperatury SMART, najlepiej programem
> radzącym sobie z dyskami na USB np. windowsowy CrystalDiskInfo. Przy
> odrobinie szczęścia (i w miarę współczesnym dysku) powinno dać radę.
> Jeśli temperatury nie będą przekraczać 50 stopni możesz spać spokojnie.

Sprawdzałam wczoraj na Evereście. Wszystkie dyski ok., do 38 stopni.

> Niedawno skręcałem klona tej obudowy (sądząc po fotkach), tyle że wersji
> obsługującej zarówno dyski ATA jak i SATA. W komplecie powinny być z
> tego co pamiętam 4 śrubki mocujące dysk (większe) jak i 4 mniejsze (2
> mocujące plastikową tylną zaślepkę + 2 do plastikowego frontu z
> wyjściami i włącznikiem). Jeśli wspomniany front ma dwa wystające
> wypusty zachodzące na aluminiowy korpus (po każdej stronie) to pewnie ta
> sama konstrukcja. Wtedy jeśli nie dostałaś do nich śrub - wykłócaj się
> ze sprzedawcą.

Mam 4 śrubki. W tym jedna mniejsza. Dysk trzyma się mocno z obudową po
przykręceniu 1 śrubki (z jednego boku, pod tą listwą wysuwaną). Więcej
otworów dysku z tej obudowy nie widać, więc nie było do czego dopasować i
przykręcić.
Ja na tym froncie nie widzę żadnych otworów, niby jest coś co przypomina.
Jednak jakbym wkręciła tam śrubkę to i tak do niczego nie byłaby
przykręcona. Nie dosięga do dysku. Może coś źle zrobiłam, chociaż
chciałabym, żeby nie trzeba było nic przytrzymywać plastrem i żeby ten
front się zamykał, ale trudno. Któregoś dnia przy okazji podetknę
sąsiadowi (bo on złota rączka od komputerów i dysków), to on jako
fachowiec być może poprawi :-)

--
animka