W sprawie obudowy do dysku 3.5

Autor: Animka <animka_at_to...nie.ja.wp.pl>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 22:42:00 MET DST

Mam zapytanie na temat tej obudowy:
http://allegro.pl/show_item.php?item=751708936&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.
Napisane jest, że:
"Wykonana z wysokiej jakości aluminium idealnie odprowadzającego ciepło
Wewnątrz, od spodu obudowy znajduje się system kanalików wentylacyjnych
wspomagających odprowadzanie ciepła"

Nie widzę w tej obudowie żadnych kanalików ani dziurek (oprócz tych do
wtyczek) i boję się, żeby jakiegoś pożaru nie było.
Przednia część obudowy z kablami i taśmą się nie trzyma obudowy (nie
zamyka), więc musiałam ją przykleić naokoło plastrem. Nie wiem czy tak to
wszystko może być :-(

Tak w sumie to dysk w tej obudowie jest super, szybki, tylko mam obawy co
do wentylacji.

--
animka