Re: [RAID-0] jak przetestowac?

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Thu 15 Oct 2009 - 16:50:23 MET DST

"==PiNo==" <PiNo@pinopino.pl> wrote in message
news:hb5brl$s0l$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Ech, tak to jest jak się tnie posty gdy nie ma takiej potrzeby :(
> Prosiłem o radę praktyka, bo to co "kamil" piszesz to jest tzw. oczywista
> oczywistość, a nie każda płyta (GigaByte GA-EP45T-DS3R) ma tak szczegółową
> dokumentację opisującą różne warianty konfiguracyjne RAID-a oraz tok
> postępowania w przypadku awarii.

Nie podales nawet plyty w poscie, to i trudno cokolwiek wyrokowac praktykom.
Wiekszosc nowych kontrolerow odbuduje macierz w tle, niektore zaczna
piszczec i w BIOSie kontrolera trzeba pokazac paluchem co ma robic.

Odepnij jeden dysk podczas pracy i na 99.9% trafisz na ktorys z wariantow
powyzej. Jesli kontroler jest sprawny, niz zlego nie ma prawa stac sie z
danymi (inaczej caly Raid nie mialby sensu ;).

Pozdrawiam
Kamil