TV jako drugi monitor

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Thu 15 Oct 2009 - 17:42:38 MET DST

witam

Usiłuje wyświetlić idealną kopie obrazu monitora na TV Jakoś nie
potrafie tego zrobić. Problem polega na tym ze oprogramowanie karty
graficznej (GF9600), niezależnie do systemu operacyjnego, twierdzi ze
telewizor( zwykły starodawny) potrafi wyświetlać tylko 800x600 lub
1024x768. JEst to bzdura bo naście lat temu przy użyciu Amigi
wyświetlałem obraz w rozdzielczości 1280*512 (pomine fakt ze g... było
widać, ale sie dało)
Narazie mój pulpit ma 1280x960, ale pewno w przyszłości bedzie miał
wiecej punktów, a telewizor nie. Czy da sie wiec zmusić TV do
wyświetlania takiego obrazu, a właściwie karte graficzną - do wysłania
obrazu o takich parametrach? (skrót myślowy: niech sobie karta podzieli
ilość punktów razy dwa, i wyśle co chce, byle by obraz z monitora
2000x3000p. był wyświetlany w 100% tak samo na monitorze i telewizorze)

ToMasz