Re: [RAID-0] jak przetestowac?

Autor: ==PiNo== <PiNo_at_pinopino.pl>
Data: Wed 14 Oct 2009 - 22:10:35 MET DST

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości
news:havgq2$lpa$1@inews.gazeta.pl...

> "==PiNo==" <PiNo@pinopino.pl> wrote in message
>
> Najlepiej tak, jak mowi instrukcja kontrolera, bo co sprzet to sposoby
> inne..

Ech, tak to jest jak się tnie posty gdy nie ma takiej potrzeby :(
Prosiłem o radę praktyka, bo to co "kamil" piszesz to jest tzw. oczywista
oczywistość, a nie każda płyta (GigaByte GA-EP45T-DS3R) ma tak szczegółową
dokumentację opisującą różne warianty konfiguracyjne RAID-a oraz tok
postępowania w przypadku awarii.

--
Pozdr.