Re: [RAID-0] jak przetestowac?

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Thu 15 Oct 2009 - 16:37:27 MET DST

Użytkownik "==PiNo==" <PiNo@pinopino.pl> napisał w wiadomości
news:halkt3$5ho$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Witam,
> Utworzylem na dwoch dyskach RAID-a 0 (kopia) i jest tam podzia na partycje
> i partycja systemowa. Chce przecwiczyc postepowanie w przypadku awarii
> jednego z dysków. Jak przelaczyc sie aby wystartowac i pracowac na tym,
> ktory jest spawny?
> Jak pozniej dolaczyc dysk (po naprawie) aby znowu wrocic do RAID-a 0 ??
> Prosze o informacje/rady od praktykow.
> Z gory uprzejmie dziekuje.

U mnie w takim jednym kompie dyski się rozłączyły, miałem 2 widoczne w
systemie z czego startował z jednego z nich system tak jakoś sam
automagicznie.

Ale potem wchodząc do opcji kontrolera raid ICH7R pisało verified i nie za
bardzo znalazłem o co biega i jak je spiąć potem.
Więc zrobiłem backup danych, wywaliłem oba dyski z rajdu, potem oba znowu
połaczyłem i postawiłem system na nowo.
Z raci specyficznego zastosowania kompa tak było o wiele szybciej (czas to
pieniądz) niż bawić się po necie czy gdzies łaskawie producent da info co
dalej z tym robic ewentualnie czekać na pomoc po forach kilka dni.

pozdro.

--
Irokez