Budżetowa grafika PCI-E do starszych gier nie FPS - co polecacie?

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Wed 14 Oct 2009 - 11:58:16 MET DST

Po kilkuletnim zachwycie Xboxem, z chęcią wróciłbym do peceta i nadrobił zaległości typu Heroes of
Might and Magic 5 czy Neverwinter Nights 2. Ogólnie interesują mnie jedynie gry (gdy chodzi o PC)
przygodowe/akcja/strategia, żadnych FPS czy wyścigów.

Procesor mam jakiś AMD 64bit, chyba 3200+, do tego 1GB pamięci (planuję zmianę na 2 lub 4GB).
System windows xp 32 bit. Monitor 17" CRT (czyli sensowna rozdzielczość to około 1024x768) ale
zależy mi na wyjściu HDMI pod telewizor.

Moje propozycje są następujące:
ATI HD 4550 512MB
GeForce 9400 GT 512MB
GeForce 8600 GT 512MB

Niestety dostępne benchmarki biorą już pod uwagę karty 10 albo i 100x szybsze i taki 4550 wychodzi
na to że ma np. 10 albo 17 klatek/s czyli bardzo biednie. Czy ktoś może ma linka do starszych
benchmarków, biorących pod uwagę nieco starsze gry i biedniejsze ustawienia?

Którą z tych kart byście polecili? Jeśli żadną, to czy możecie polecić coś innego?

Tak, mam świadomość, że to jest pytanie o sprzęt sprzed pół wieku ;-)

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL