Re: Budzetowa grafika PCI-E do starszych gier nie FPS - co polecacie?

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Wed 14 Oct 2009 - 12:22:03 MET DST

"fv" <fake@cybax.com> wrote in message news:hb47c4$52$1@inews.gazeta.pl...
> Po kilkuletnim zachwycie Xboxem, z checia wrócilbym do peceta i nadrobil
> zaleglosci typu Heroes of
> Might and Magic 5 czy Neverwinter Nights 2. Ogólnie interesuja mnie
> jedynie gry (gdy chodzi o PC)
> przygodowe/akcja/strategia, zadnych FPS czy wyscigów.
>
> Procesor mam jakis AMD 64bit, chyba 3200+, do tego 1GB pamieci (planuje
> zmiane na 2 lub 4GB).
> System windows xp 32 bit. Monitor 17" CRT (czyli sensowna rozdzielczosc to
> okolo 1024x768) ale
> zalezy mi na wyjsciu HDMI pod telewizor.
>
> Moje propozycje sa nastepujace:
> [...]

Do podobnych zastosowan kupilem za grosze Sapphire 4670 512MB, dziala z C2D
2.5GHz, 3GB RAMu i Win7 32bit (pelny RTM). Gram glownie w 1280x1024, ale
mysle o zmianie monitora na jakis 22-24' panoramiczny i sadze, ze karta
pociagnie to bez problemow. Gry typu HOMM5, Warhammer 40k DOW 2 itp dzialaja
plynnie z maksymalnymi detalami, skonczylem tez Wiedzmina czy Bioshocka
(wygodniej niz padem na Xie :-), zadnych klopotow z animacja nie bylo. Moze
to nie konsolowe 60fps, ale gra sie wygodnie. Demo Crysis tez jakos
skonczylem. Jedyna wada byl halas generowany przez karte - maly wentylatorek
musial naprawde mocno dmuchac, przez co granie poznymi wieczorami bylo dosc
meczace. Sprawe zalatwil pasywny radiator Accelero S2, z ktorym GPU jest
zreszta chlodniejszy niz przy stockowym chlodzeniu.

Pozdrawiam
Kamil