Re: jaki laptop do gier

Autor: Raist <robike_at_@poczta.fm>
Data: Wed 14 Oct 2009 - 12:03:11 MET DST

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości
news:hb238e$clj$1@inews.gazeta.pl...
> gierki nie muszą być full detal

ostatnio przerabiałem temat kupna czegoś w tym klimacie, żeby było w miarę
mobilnie a dało się pograć w wiedźmina i crysis np. w łóżku ;))
przetestowałem dwa laptopy:
Samsung R522 z ATI 4330
Lenovo Y550 z NVidia 130M

Samsung
+ rewelacyjnie cichy, ciut lzejszy niz Lenovo, nie grzeje się, wydajna
bateria, ochrona przed zalaniem klawiatury, przy pierwszym starcie visty
mozna ustawic sobie partycje
- nieco gorsze kąty w pionie niz w Lenovo, brak dodatkowych przycisków
(np. ściszanie tylko Fn), brak wbudowanego mikrofonu, gorsza grafika,
crysis sensownie śmigał na LOW, wiedzmin troszkę przycinał na maksach
Lenovo
+ dużo lepsza grafika, bardzo dobry dźwięk, oddzielne przyciski regulacji
glośności (bez konicznosci korzystania z klawisza Fn), ładny wyglad z
białą klawiaturą, wbudowany mikrofon, fajna opcja z veriface :)
- kąt rozwarcia matrycy jak dla mnie "na styk", grzeje się lewa krawędź
laptopa co po jakims czasie czuć kiedy sie korzysta z WSAD, trochę
głośniejsza wentylacja (pewnie dlatego że mocna grafika ;)), do dupy
podział partycji, więc trzeba sobie radzić w sposób opisany na forum
nhl.pl

to tak pokrótce

Raist