Re: Wybor laptopa

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Mon 12 Oct 2009 - 17:57:14 MET DST

Piotr pisze:
> Nie zależy na...

Na komputerze.

> Nie musi mieć *oddzielnego* biurka specjalnie do komputera, zwłaszcza,
> jeśli używa go sporadycznie.

Nie trzeba mieć biurka specjalnie do komputera. Wystarczy nie
jęczeć na monitor zajmujący w porywach ćwierć metra kwadratowego
z dwóch metrów kwadratowych blatu.

> I schowanie tego monitora, klawiatury, myszki do szafy zajmuje mniej
> więcej tyle samo czasu i wysiłku, co schowanie laptopa, bo przyszli
> goście i akurat stół służył będzie do siedzenia przy nim i picia kawy.

O czym Ty opowiadasz?!? O normalnym mieszkaniu, gdzie znaj-
dzie się na pewno miejsce na dwa lub trzy stoły czy stoliki,
czy o akademiku, gdzie *faktycznie* jest jedno biurko na oso-
bę, ale nikogo nie obchodzi, co na tym biurku stoi? Znam
kilka mieszkań w blokach i wiem, że *nigdy* nie ma kłopotu
ze zmieszczeniem komputera. Raz nawet widziałem komputer w
korytarzu, a raz w kuchni, ale to już były przypadki skraj-
ne.

> Super. A na jakim procesorze jest ION? Czyżby niewyrabiającym się często
> atomie?

Co Ci tak szkodzi w tym Atomie? Jeżeli ktoś potrzebuje
sprawdzać pocztę i NK, to w czym problem?

Zawsze da się znaleźć zastosowanie, w którym coś się nie
sprawdza. Sztuką nie jest mędzić i szukać dla samego szu-
kania, ale jasno stwierdzić, że w kilku zastosowaniach ma
działać, a do pozostałych *może* być za wolny.

> BRAWO. Popatrz do góry. Jest takie pole: wybór LAPTOPA.
> LAPTOPA do internetu, office, zdjęć itp.

I to jest ŚWIĘTOŚĆ? Głupio wybrał sobie laptopa (nota bene
klasa sprzętu nie produkowana od lat, jeżeli się czepiać
słówek) i mamy się tego trzymać jak objawienia, a nie
dobrać *innej* klasy komputer *lepiej spełniający* po-
dane założenia techniczne?!?

|                 |  Politechnika Śląska                   |