Re: Jaki skaner?

Autor: ąćęłńóśźż <usun_to_at_wp.eu>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 12:01:00 MET DST

Kup na alledrogo używany Agfa SnapScan 1212u i do tego masz doskonałe oprogramowanie Agfa FotoLook 3.6 (z późniejszymi modelami Agfy
ten program już nie chciał działać, zastąpiony przez "przygłupiasty" niestety Agfa ScanWise).
Ale co prawda ScanWise ma opcję automatycznego korygowania nieco obróconych skanów, więc przy rysunkach z książek może się przydać -
też jest darmowy i tez pójdzie ze SnapScan 1212u.
JaC

-----