Problem z monitorem Dell 2408WFP

Autor: kazio101 <kazio101_at_onet.eu>
Data: Sat 10 Oct 2009 - 02:13:32 MET DST

Mam go od poltora roku, ale jeszcze jest na gwarancji (mam nadzieje ze
sprzedawca tez tak mysli). Chce sie upewnic czy problemy jakie wystapily to
na pewno wina monitora a nie innych podzespolow.

wzdluz krotszego boku (zawsze podobnym miejscu) pojawiaja sie linie: kiedys
byla jedna - zielona, pozniej dwie zielone a nastepnie dwie zielone i
czerwona. pojawiaja sie nie wiem kiedy. Znikaja tez - nie wiem kiedy. Nie
zauwazylem jakichs zaleznosici od uruchamianych programow.

http://wstaw.org/d/6144
http://wstaw.org/d/6145
http://wstaw.org/d/6146

Bywalo tez tak:

http://wstaw.org/d/6142
http://wstaw.org/d/6143

Po wymianie karty graficznej (ktora padla) te same problemy powracają.
Dziwne - czarne prostokaty bardzo rzadko, lecz linie prawie codziennie. Czy
to powod aby reklamowac monitor? Teraz mam dobra okazje, bo skladam drugi
komp w domu i kupie drugi monitor - bede mial na zastepstwo po ewentualnym
wyslaniu do serwisu.