Re: Problem z monitorem Dell 2408WFP

Autor: Eryk <toniejestprawdziwy_at_mail.pl>
Data: Sat 10 Oct 2009 - 09:52:17 MET DST

> Bywalo tez tak:
>
> http://wstaw.org/d/6142
> http://wstaw.org/d/6143

O i te kwadraciki z negatywem nieregularnie migają, tzn zmieniają się?

Ja mam dokładnie to samo na karcie Ati 4770 i monitorze Samsung
SyncMaster740n wtedy gdy jest on obrócony tak jak u Ciebie do pionu. Pisałem
już o tym wcześniej tutaj. Na Ati 1300 pro nie było tego efektu podobnie na
GF7300.
Zmieniałem Catalisty ale ciągle jest taki efekt. Dziwne jest to, że samo
znika po pewnym czasie. Dodatkowo nigdy nie wystąpiło na głównym monitorze
ustawionym w poziomie. Gry chodzą super na tym głównym i nic się nie wiesza.
Dzieje się to na obu wyjściach bo odwracałem i zawsze ten pionowy ma takie
efekty.

Jaką masz kartę graficzną?

Pzdr
Eryk