Re: Czym sprawdzić łączność sieci?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sat 26 Sep 2009 - 18:49:59 MET DST

DooMiniK pisze:
> Jak już Ci napisano, w większości przypadków wystarczy sprawdzenie, czy
> nie ma zwarć i czy zamyka się obwód (na takiej zasadzie działa
> podstawowy tester za 20zł). Wymaga to natomiast "zarobienia" końcówek
> (zaciskarka + wtyczki RJ45). Jak Ci się nie chce bawić, możesz też
> zrobić domową metodą, na żaróweczke ;-) (obierasz żyły z odrobiny
> izolacji, dwie z nich zakładasz na np. blaszki płaskiej baterii, z
> drugiej strony odbiornik i przy okazji sprawdzasz, czy nei zaświeci na
> innej żyle, czyli zwarcie).

Chciałoby by Ci się to robić? ;) Tak szczerze napisz;)

Testerek od razu sprawdzi czy któryś kabelek nam z przeplotem nie
wyszedł ( chyba, że był zamierzony )

| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\----------| e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |----------/