Z jaka szybkoscia faktycznie chodzi RAM

Autor: pawel <spamerzy_at_to.debile>
Data: Sat 26 Sep 2009 - 19:39:34 MET DST

Witam, czy jest progam ktorym moge sprawdzic z jaka faktycznie szybkoscia
dziala RAM, kupiłem moduł 1GB Kingston DDR2 DIMM PC2-6400 (800MHz) ale BIOS
pokazuje mi PC25300 - czemu? moze plyta nie obsluguje ? w instrukcji jest
napisane od plyty ze obsluguje i wskazane sa tylko 2 rodzaje kosci HYNIX.
Program EVEREST pokazuje mi ze wykryl DDR2-800 SDRAM, wiec w co wierzyc w to
co pokazuje bios czy w EVEREST ?
Moze jest jakis program ktory pokaze z jaka faktycznie szybkoscia chodzi moj
RAM i czy plyta moze go spowolnic jak nie obsluguje tych kosci ? moze wsadze
stare moduly zmierze szybkosc i potem na nowych zmierze i porownam ? tylko
jakim softem ?