Re: sata-HDD-LED

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sat 26 Sep 2009 - 18:45:59 MET DST

Gotfryd Smolik news pisze:
> Z głową to DSSI było zrobione (na przykład).
> Tylko było obłożone patentami (i może za trudne chyba dla
> "tanich" firm na Dalekim Wschodzie, o Chinach jeszcze wtedy
> nikt nie myślał).

Nie słyszałem po prostu o tym, także wybacz, że wywołałem u Ciebie
frustrację;)

> No to sobie ponarzekałem - ktoś SCSI wskazuje za przykład
> "dobrego standardu", o tempora, o mores ;)

O ja nieświadomy, przeto wybacz niedoinformowanemu i podziel się
wiedzą;) I tak już teoretyczną i historyczną bo teraz rządzi SATA;)

| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\----------| e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |----------/