Zasilacze na dole obudowy, wibracje w LianLi

Autor: Wojtek <wojciech.kuzia_at_gmail.com>
Data: Thu 24 Sep 2009 - 09:47:11 MET DST

Cześć

Planuję zakup obudowy LianLi. Praktycznie wszystkie modele mają
miejsce na zasilacz na dole obudowy.
Jak to sprawdza się w praktyce - na spodzie zasilacza mam wentylator,
który wydmuchuje powietrze na zewnątrz - na pierwszy rzut oka jest to
rozwiązanie mniej efektywne niż zasilacz na górze - czy tak jest
naprawdę - ktoś z Was używa zasilacza na dole ?

No i druga sprawa - podstawowym powodem, dla ktorego chcę się
przesiąść na aluminiowe LianLi są wibracje pochodzące od dysków
twardych, które w mojej obudowie skutkują wibracjami o niskiej
częstotliwości, a ja na takie jestem niestety wyczulony. Czy w LianLi
istnieje problem wibracji ?
Rozważam takie obudowy:
http://www.cooling.pl/lian-li-pcv2010b-czarna,produkt,550893.html
http://www.cooling.pl/lian-li-pcv1110b-czarna,produkt,550889.html