Re: Zasilacze na dole obudowy, wibracje w LianLi

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Thu 24 Sep 2009 - 10:04:38 MET DST

Wojtek pisze:
> Cześć
>
> Planuję zakup obudowy LianLi. Praktycznie wszystkie modele mają
> miejsce na zasilacz na dole obudowy.
> Jak to sprawdza się w praktyce - na spodzie zasilacza mam wentylator,
> który wydmuchuje powietrze na zewnątrz - na pierwszy rzut oka jest to
> rozwiązanie mniej efektywne niż zasilacz na górze - czy tak jest
> naprawdę - ktoś z Was używa zasilacza na dole ?
Mam tak w ColerMaster Gladiator, zasilacz na dole obudowy, pod
zasilaczem jest siatka, i tak na prawdę on ciągnie sobie powietrze spod
obudowy i wyrzuca do tyłu. (można też zamontować go dogórynogami, wtedy
będzie ciągnął z wnętrza komputera). Jedyny minus jaki widzę - to
straszliwe ilości kurzu w postaci "futra" zatrzymującego się na siatce
ale ja mam 2 koty i brak dywanów ;)