Re: SIWZ #2 - próba podsumowania

Autor: <newsgroups_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Sep 2009 - 23:17:22 MET DST

> I to wyklucza AMD.
Dlaczego ? W tych tabelkach powyzej jest trochę procesorow AMD.

Dzięki.

> Bo?

Uściśam: moge mieć AMD tylko nie chcialbym mieć AMD słabszego od tego intela.
Na teraz tego intela dobrze znam, mam ich kilka w biurze. Chciałbym się odnieść
w tym SIWZ do benchmarków, ktore nie faworyzują żadnego prcesora i są
obiektywne. Na ile ten "robi wrażenie" obiektywnego ? A może benchmark
aplikacyjny ? (adobe photoshop, office, internet, sql) ? tylko jaki i jak z
niego bez opłat skorzytać ? A może napisać: intel E7400 lub AMD xxxx ? Tylko
wtedy intelowcy mi zarzucą, że wstawiłem tańszego AMD. DLatego wolałbym sie
odnieść do benchmarków.