Re: nie kumam wspolczesnych procesorow :)

Autor: zlotowinfo <usuntousun_at_go2.pl>
Data: Sun 20 Sep 2009 - 23:20:33 MET DST

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:h95eft$e19$1@achot.icm.edu.pl...
> Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości grup
>
> Trzeba było przeczytać opis filmu:
> Computer: 386 DX-33 +
> co-processor 33 mhz

no pacz, nie zauważyłem, faktycznie Present, w czasach kiedy coś takiego
miałem, nikogo nie znałem co miałby taki dodatek

wracając do prędkości co już też ktoś zauważył,
przeglądarka nie była dostosowania do zastosowanego sprzętu,
dysk cały czas słychać w tle, zapewne dorabianie swapa dla IE5
nie wiemy czy czy system optymalnie skonfigurowano
grafika też mogła mieć jakiś wpływ

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat