Re: nudne pytanie o pierdziawki

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Fri 11 Sep 2009 - 01:22:54 MET DST

Dnia Thu, 10 Sep 2009 17:16:38 -0400, rs napisał(a):

> ile razy mam pisac? jeszcze raz co napisalem w pierwszym poscie:
>
> "zeby sie dalo je postawic na polce i sluchac muzyki powaznej i radia
> bez wyraznego obrzydzenia?". - jasne? ta sprawa jest juz zapatwiona.
>
> nie moja wina, ze bezmyslnie traktowales muzyke klasyczna jako
> najmniej wymagajaca do reprodukcji.

Że co proszę?! Najmniej wymagająca, bo bez subwoofera nie da się
infradźwięków z organów poczuć? Czyś ty się z głupim przez ścianę macał?

> sam przeciez pisales:
> "Do muzyki klasycznej subwoofer nie jest potrzebny; to co jest w T40
> wystarcza z naddatkiem."

Subwoofer swoim basem znakomicie zabija w brzmienie muzyki klasycznej;
zwłaszcza na zestawach komputerowych 2.1. Pasmo przenoszenia nie ma tu nic
do faktycznej jakości reprodukcji. Dlatego napisałem, że T40 z naddatkiem
wystarczą (wziąwszy pod uwagę małe wymagania początkowe). Wybacz, ale
jaśniej nie potrafię już tego napisać. I przy okazji zastanów się może,
dlaczego w sprzęcie Hi-Fi subwoofery goszczą raczej rzadko?

> a w nastepnym poscie inteligentnie dodales:
> "Zapomniałeś o organach, które mogą zejść do infradźwięków."

A próbowałeś słuchać muzyki organowej na średniej klasy komputerowym
zestawie z subwooferem? Nie? To spróbuj kiedyś.

Zresztą słuchaj sobie jak chcesz, to w końcu nie moja sprawa. Może ci się
żołądek od basu na supersupły wiązać przy J.S. Bachu jak lubisz, ja zostanę
przy klasycznym stereo z jego pasmem przenoszenia od 60Hz.

> przeczytaj jeszcze raz caly watek i mnie nie juz nie zalalmuj.

Co i tobie polecam.

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX