Re: nagrywarka blu-ray

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Fri 11 Sep 2009 - 01:08:52 MET DST

On Mon, 7 Sep 2009, PINOL wrote:

> A jak bedzie z zasilaniem takiej nagrywarki?

  Jeśli:
- zależy Ci na wyprowadzeniu SATA, i to *wygodnie*, z przodu
   (podłączanie urządzeń odłączalnych z tyłu kompa... no dobra,
   nie będę komentował, bo nie zawsze spotykam się ze zrozumieniem ;))
- oczywiście razem z zasilaniem ("model SATA")
- możesz na to poświęcić zaślepkę 5" (całą)
- godzisz się na zbędny, nie nadający się do użytku (transfery!)
   czytnik kart (można nie podłączać)
- i dodatkowe wyjścia "Power USB" z dodatkowym zasilaniem (można
   nie korzystać)
- i dodatkowe gniazda USB (osobiście korzystam)
- całość ma jako tako wyglądać (nie licząc faktu, że są zbędne
   złącza i gniazda)
...to polecam PowerPanel AeroCool (to ostatnie to firma, to pierwsze
zaś - nazwa produktu).
  Bywają tu i ówdzie w wyprzedażach (już nie produkowane).

  Sam mam i *bardzo* sobie chwalę :)

  Do podłączania zasilania używam przejściówki-rozgałęziacza
z Molexa na "dwa SATA", bo kabelka zasilania SATA-SATA
nie spotkałem a składać mi się nie chce (Molex wisi
sobie "na zapas").

pzdr, Gotfryd