Re: nudne pytanie o pierdziawki

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri 11 Sep 2009 - 02:44:03 MET DST

On Fri, 11 Sep 2009 01:22:54 +0200, Andrzej Libiszewski
<a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote:

>Że co proszę?! Najmniej wymagająca, bo bez subwoofera nie da się
>infradźwięków z organów poczuć?

przeczytaj te pytanie jeszcze raz, i zadaj je w jakiejs formie, zebym
nie musial sie domyslac, o co tak naprawde pytasz.

> Czyś ty się z głupim przez ścianę macał?

moze byc, a ta sciana moze byc to polaczenie internetowe.

>Subwoofer swoim basem znakomicie zabija w brzmienie muzyki klasycznej;

szczegolnie zabija jak pasmo kolunm i ich dynamika sa takie jak
kolumienek nabiurkowych. zabija jak sie nie umie ustawic. moze w tym
lezy twoj problem.

>zwłaszcza na zestawach komputerowych 2.1.

i nadal twierdzisz, ze kolumienki o pasmie zaczynajacym sie od 50Hz
przenosza 20Hz brzmienia organow. pewnie jak sie do nich sub podlaczy,
to on te niskie dzwieki zabije. tak mam rozumiec to co chcesz mi tutaj
przekazac?

>Pasmo przenoszenia nie ma tu nic
>do faktycznej jakości reprodukcji.

a to tutaj sie udales. idziesz tu w zaparte, ze az zeby bola. to co
ma znaczenie. kolor obudowy?
pasmo to nie wszystko, niemniej jest niezwykle istotne podczas
reprodukcji dzwieku.

>Dlatego napisałem, że T40 z naddatkiem
>wystarczą (wziąwszy pod uwagę małe wymagania początkowe).

ooo!! tereaz juz widze wprowadzasz jakies "male wymagania poczatkowe"
nic nie mowiles na ten temat wczesniej.
poza tym ile razy ci mam pisac, ze ten temat zamknalem zdaniem:
"ok. i pewnie creative tez sie stanie."

>Wybacz, ale
>jaśniej nie potrafię już tego napisać.

najlepiej jakbys w ogole juz nie pisal, bo jestem pewien, ze nawet nie
wiesz w ogole w jakim temacie teraz piszesz i co tak naprawde chcesz
przekazac i przeciwko czemu argumentujesz.

>I przy okazji zastanów się może,
>dlaczego w sprzęcie Hi-Fi subwoofery goszczą raczej rzadko?

myslisz sie. wcale nie sa rzadkie. zalezy to od specyfiki konstrukcji
systemu glosnikow o czym nie sadze bys mial wielkie pojecie. zgadlem?
moje acustic research P428PS mimo, ze naleza do klasy kolumn, w
ktorych faktycznie suby rzadko sie widzi, akurat maja dwa aktywne i
nie zamienilbym tych kolum na zadne inne, choc przewinelo sie przez
moj dom juz pare przyzwoitych zestawow glosnikow i te wybralem po
ponad poltora roku szukania i odsluchu roznych.

>A próbowałeś słuchać muzyki organowej na średniej klasy komputerowym
>zestawie z subwooferem? Nie? To spróbuj kiedyś.

fajnie. zadajesz pytanie. sam sobie od razu na nie odpowiadasz.
powiedz od razu, to ci nie bede przeszkadzal.

>Zresztą słuchaj sobie jak chcesz, to w końcu nie moja sprawa. Może ci się
>żołądek od basu na supersupły wiązać przy J.S. Bachu jak lubisz, ja zostanę
>przy klasycznym stereo z jego pasmem przenoszenia od 60Hz.

zrob sobie kiedys uprzejmosc i posluchaj toccat i fug organowych
wspomnianego przez ciebie kompozytora, albo jego oratoriow na swoim,
nie spelniajacym nawet wymogow hifi sprzecie, a potem idz na jakis
koncert gdzie beda te utwory wykonywane. jesli nie masz sluchu o
pasmie sluchawki telefonicznej, to powinienes zauwazyc ile nie
slyszales w domu.

>Co i tobie polecam.

w przeciwienstwie do ciebie mam niezla pamiec. ty nawet nie czytasz
tego co sam napisales. <rs>