Re: nudne pytanie o pierdziawki

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 10 Sep 2009 - 23:16:38 MET DST

On Wed, 9 Sep 2009 01:11:19 +0200, Andrzej Libiszewski
<a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote:

>Na litość bogów, czego oczekujesz od głośniczków tej klasy?

ile razy mam pisac? jeszcze raz co napisalem w pierwszym poscie:

"zeby sie dalo je postawic na polce i sluchac muzyki powaznej i radia
bez wyraznego obrzydzenia?". - jasne? ta sprawa jest juz zapatwiona.

nie moja wina, ze bezmyslnie traktowales muzyke klasyczna jako
najmniej wymagajaca do reprodukcji. sam przeciez pisales:
"Do muzyki klasycznej subwoofer nie jest potrzebny; to co jest w T40
wystarcza z naddatkiem."

a w nastepnym poscie inteligentnie dodales:
"Zapomniałeś o organach, które mogą zejść do infradźwięków."

przeczytaj jeszcze raz caly watek i mnie nie juz nie zalalmuj.

>Nagłośnienia na
>miarę filharmonii? Zdajesz sobie sprawę, że typowe głośniki komputerowe 2.0
>mają z reguły pasmo przenoszenia zaczynające się od 140-200Hz? Toż moje
>głośniki od starego zestawu Hi-Fi mają pasmo przenoszenia zaczynające się
>od 60Hz, a muzykę klasyczną odtworzą lepiej niż _dowolny_ zestaw
>komputerowych głośników z subwooferem!
>Mi się wydaje, że problem jest zresztą nie w paśmie tylko w twoich
>wymaganiach.

nie. problem jest, w tym, ze nie potrafisz zrozumiec, ze w tym watku
rozmawiamy o dwoch roznych rzeczach. o kolumienkach, ktore ja chce
kupic i drugi temat. juz ogolny: odtwarzanie muzyki klasycznej przez
male kolumny komputerowe, ktore z moimi zachciankami i poprzednim
tematem nie maja juz nic wspolnego.
zanim nastepny raz napiszesz zastanow i postaraj sie odsepartowac te
dwie rzeczy od siebie. <rs>