Re: nudne pytanie o pierdziawki

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 10 Sep 2009 - 17:45:26 MET DST

On Thu, 10 Sep 2009 15:18:24 +0200, Netx
<gigabyte-cut-it-out@gazeta.pl> wrote:

>Miałem niedawno T40 series II i z przyjemnością je odsprzedałem. Miały
>jak dla mnie trzy wady trudne do zaakceptowania:
>- zasilacz głośników T40 pobiera 20W kiedy głośniki są wyłączone!
>Praktycznie trzeba go wyłączać na noc chyba że się nie oszczędza na
>prądzie. Dla porównania po podłączeniu *oryginalnej* ładowarki Nokii bez
>przyłączania telefonu - przyrząd wskazuje 0W (tani miernik z Allegro,
>ale porównywałem z licznikiem Stoen i błąd jest w granicy 5% przy
>rozsądnym obciążeniu).

dzieki za recke.
zasilacz (to jednak wazna sprawa) mozna wymienic na impulsowy, ale
chyba bylby trudny do kupienia bo to, z tego co pamietam 20V (czy 27),
ale zapewne mozna go samemu zbudowac jesli bedzie taka koniecznosc.
mozna tez podlaczyc calosc do jednej listwy z "pedalem" i wylaczac.
mozna podlaczyc poperz timer czy inny zegar, w razie jak sie zapomni
wylaczyc. sposobow oszczedzania w tym wypadku jest kilka, ale to juz
nie moje zmartwienie. przynajmniej na razie. btw. czy znasz kolumny
aktywne, ktore by mialy zasilacze impulsowe? jako pierdziawki mam w
domu aktywne monitory studyjne rolanda i wolalbym zeby mialy oddzielne
zasilacze, ktore moglbym wylaczac na listwie. one sa zasilane
bezposrednio.
co do reszty to nie komentuje, bo po pierwsze nie sluchalem tych
kolumieniek, po drugie skoro uwazasz, ze odtwarzanie muzyki powaznej
(szczegolnie orkiestrowa) jest mniej wymagajace niz np. popu to mamy
zupelnie rozne pojecie o odbiorze dzwiekow, ktorzych sluchamy.

niemniej jak zaznaczylem w tytule, szukalem pierdzawkek i jako takie
je traktuje. nie oczekuje cudow, ale chcialbym, zeby dalo sie bez
obrzydzenia, sluchac glownie muzyki powaznej. jak dla mnie sprawa
zamknieta. liste zaproponowanych kolumienek, z moim komentarzem
przeslalem dalej i kupujacy juz zdecyduje co mu bedzie pasowalo.
jeszcze raz dzieki. <rs>