Re: nudne pytanie o pierdziawki

Autor: Netx <gigabyte-cut-it-out_at_gazeta.pl>
Data: Thu 10 Sep 2009 - 18:48:15 MET DST

> zasilacz (to jednak wazna sprawa) mozna wymienic na impulsowy, ale
> chyba bylby trudny do kupienia bo to, z tego co pamietam 20V (czy 27),
> ale zapewne mozna go samemu zbudowac jesli bedzie taka koniecznosc.
> mozna tez podlaczyc calosc do jednej listwy z "pedalem" i wylaczac.
> mozna podlaczyc poperz timer czy inny zegar, w razie jak sie zapomni
> wylaczyc. sposobow oszczedzania w tym wypadku jest kilka,

Na Allegro pod hasłem "listwa master" znalazłem listwy z gniazdkiem
"master". Można w te gniazdo "master" włączyć komputer a do jednego z
gniazd slave podłączyć głośniki. Po zaniku obciążenia (wyłączeniu
komputera) listwa powinna odłączyć zasilanie w pozostałych gniazdach
więc głośniki byłyby automatycznie wyłączane. Tak to powinno działać
teoretycznie - czy tak rzeczywiście działa to nie wiem, chociaż w
przyszłości pewnie wypróbuję.

Pozdrawiam,
Marek