Re: nudne pytanie o pierdziawki

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Tue 08 Sep 2009 - 22:13:42 MET DST

On Tue, 08 Sep 2009 21:36:57 +0200, Andrzej Libiszewski
<a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote:

>Rozmiarowo mi te organy do "paru innych" nie chciały pasować ;)

no ale to juz nie moj problem, prawda?

>Komputer jako źródło dźwięku jest w miarę ok, ale do klasycznej akurat
>wolę podłączyć wzmacniacz z normalnymi zestawami głośnikowymi, albo
>właśnie słuchawki. No ale jak mają być małe głośniki komputerowe, to
>jednak T40.

informacje juz przekazalem. sprawa, przynajmniej z mojej strony juz
zamknieta (no chyba ze kwota do wydania okaze sie za wysoka, wtedy
bede szukal dalej). z tego co juz przeczytalem, to faktycznie wyglada
na to, ze to przyzwoicie, jak na tego rodzaju sprzet, brzmiace
kolumienki. jeszcze raz dzieki za odzew i pomoc. <rs>

--
"My God is nicer than yours". Thomas Krupski