Jesli nie IBM T43 to co?

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Tue 08 Sep 2009 - 18:14:33 MET DST

Witam.

Troche głupieje IBM T22 (14 cali) więc jest potrzeba zmiany lapka.
za około 1200zł można kupić polizingowe T43 tez 14 cali na aledrogo.

Laptop ma byc lekki, wygodny, solidny, ma mieć trackpoint i DVD oraz WiFi i
bateria minimum 2 godziny. Praca biurowa oraz filmiki.Bez grania, system
WinXP (vistawio kategorycznie odpada).
Po prostu dla kobiety i idealnie spełniał te wymagania T22.

Poniewaz nie mam większego doświadczenia, to może źle mysle?
Cos mnie tkneło przez chwile jak obejrzałem HP 550 zdaje się ale było to z
Celeronem jakims a tutaj Intel Centrino więc po co przepłacać za wolniejszy
komp.

Pozdrawiam.

--
Irokez