Re: Serwis Lenovo

Autor: Czeresniak <darek1980_at_op.pl>
Data: Tue 08 Sep 2009 - 18:13:35 MET DST

Maciek pisze:
> Próbowałem w dwóch warszawskich i efekt ten sam. Zresztą skoro infolinia
> Lenovo twierdzi to samo, to znaczy chyba, że takie mają wymagania i
> można im skoczyć :-)

Ja posiadam Lenovo T61 i niestety z serwisowaniem były same problemy
choć mam gwarancję rozszerzoną, tzn. Oni nazywają ją NBD. Pomimo takiej
gwarancji na wymianę matrycy (badpiksele) oraz wymianę dysku
(badsektory)czekałem po cztery tygodnie.
W dodatku podczas awarii dysku padł system i mając doświadczenie z Ich
NBD kupiłem nowy dysk. Niestety nie miałem płyty instalacyjnej z Vistą
więc wpadłem na taki pomysł, że zadzwonię do MS z prośbą o wydanie
alternatywnego nośnika i zainstaluję Vistę 64bit. Z MS zostałem odesłany
do Lenovo ponieważ z tego co zrozumiałem to na co mam licencję to nie
jest MS Windows Vista tylko Lenovo Windows Vista. Podczas rozmowy z
serwisem Lenovo, tam mnie skierowano z działu helpdesku, uzyskałem
informację, że muszę za płytę zapłacić 160zł (nawet za wersję 32bit
czyli tą którą miałem zainstalowaną). Nie pomogły tłumaczenia o awarii.

Co do serwisu, w tym samym punkcie, DELLa i F-S to jestem zadowolony.
DELL ma rzeczywiście gwarancję NBD, a w F-S wymieniali płytę główną i
dysk w ciągu tygodnia. W obydwu przypadkach nie były potrzebne żadne
dokumenty.

Coż widocznie taka już polityka Lenovo.

Pozdrawiam
Darek