Re: Serwis Lenovo

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Tue 08 Sep 2009 - 18:14:16 MET DST

  toolpusher pisze:
> A zadzwoń sobie do rzecznika praw konsumenta.
> Po pierwsze jak masz dowód zakupu to ich gwarancje możesz olać i to grubym
> siurem bo polskie prawo na podstawie dowodu zakupu daje Ci rękojmie na
> 24m-ce. Tyle że wtedy laptop chyba musisz dostarczyć do punktu zakupu. Czyli
> rezygnujesz z gwarancji na rzecz rękojmi.
> Więc proponuje iść tą drogą.
> Poszukaj w googlach o rękojmi lub zadzwoń do lokalnego rpk on Ci wszytko
> wyjaśni.
Problem jest taki, że Laptop został kupiony na Słowacji, co niby nie ma
większego znaczenia bo to i tak UE, ale coś czuję, że byłoby więcej
chrzanienia się niż zysku. Temat w sumie założyłem ku przestrodze
przyszłym kupującym, zwłaszcza "prywatnie", bo podobno z firmami
obchodzą się nieco łagodniej, tzn. nie wymagają świstków (przynajmniej
tak usłyszałem w serwisie), ale wtedy gwarancja jest krótsza, tak jakby
użytkowanie laptopa w firmie, czy poza nią jakoś się diametralnie
różniło :->

--
Pozdrawiam
Maciek