Re: Jesli nie IBM T43 to co?

Autor: astro <r.ziomberWytnij_at_stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Data: Tue 08 Sep 2009 - 19:29:39 MET DST

Uzytkownik Irokez <henric8@op.pl> napisal w wiadomosci
<news:h85vta$vmp$1@news.onet.pl>
> Troche głupieje IBM T22 (14 cali) więc jest potrzeba zmiany lapka.
> za około 1200zł można kupić polizingowe T43 tez 14 cali na aledrogo.
> Laptop ma byc lekki, wygodny, solidny, ma mieć trackpoint i DVD oraz WiFi i
> bateria minimum 2 godziny.

T43 byloby idealne. Jakosc wykonania niewspolmiernie lepsza od
wspolczesnych modeli Lenovo ThinkPad T-Series, choc z TP T500 jestem i tak
zadowolony i rowniez moge go z czystym sumieniem polecac. Twoje kryteria
spelnia rowniez Dell Latitude D630.
www.webhosting.pl/IBM.Thinkpad.i.Windows.XP.rzadza.na.orbicie
www.boingboing.net/2009/09/05/spacemen-are-transmi.html
Odradzam biznesowa serie HP NX****. Slyszalem o trzech przypadkach awarii
zawiasow w tych modelach (w NX7400 kolegi drugi zawias padl kilka tygodni
po odbiorze z serwisu, gdzie wymieniono mu wlasnie przegub obok).
http://images34.fotosik.pl/342/d30ab181eb7c4265.jpg

--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber