Re: Serwis Lenovo

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Tue 08 Sep 2009 - 15:42:02 MET DST

Piotrek pisze:
> wiesz co nie siedze juz za bardzo w temacie ale nie pamietam gwarancji 24
> mies, byly 12 i rozszerzone do 36 mies dla firm.
> obie gwarancje w przypadku brakudokumentow byly liczone od daty produkcji z
> czego czesto korzystalem bo mielismy pudlo czystych gwarancji a dowody
> zakupu gdzies w ksiegowosci wiec nei chcialo nam sie tego szukac.
> bralismy samego notebooka i po temacie(roznica miedzy zakupem a data
> produkcji najczesniej nie wynosila wiecej niz 1 mies wiec przy 3 latach
> roznica byla marginalna zeby sie oplacalo szukac papierow)
No niestety. Dzwoniłem dziś jeszcze raz do Lenovo i do realizacji
gwarancji potrzebne są dwa dokumenty, czyli dowód zakupu i gwarancja
(jest to podobno napisane w jakimś pliczku na ich stronie). Bez tego nie
kiwną palcem.

> jest to dziwne, jeszcze jedno pytanie.
> bo Lenovo jako tako ma wielu podwykonawcow ktorzy serwisuja ich sprzet.
> do jakiego serwisu starasz sie oddac notebooka?
Próbowałem w dwóch warszawskich i efekt ten sam. Zresztą skoro infolinia
Lenovo twierdzi to samo, to znaczy chyba, że takie mają wymagania i
można im skoczyć :-)

--
Pozdrawiam
Maciek