Re: Serwis Lenovo

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Tue 08 Sep 2009 - 20:39:38 MET DST

> Niestety nie miałem płyty instalacyjnej z Vistą więc wpadłem na taki
> pomysł, że zadzwonię do MS z prośbą o wydanie alternatywnego nośnika i
> zainstaluję Vistę 64bit. Z MS zostałem odesłany do Lenovo ponieważ z tego
> co zrozumiałem to na co mam licencję to nie jest MS Windows Vista tylko
> Lenovo Windows Vista.

poprostu masz wersje systemu w wersji OEM a dla tej wersji MS nie prowadzi
wsparacia.
trzeba czytac warunki licencji.

> Podczas rozmowy z serwisem Lenovo, tam mnie skierowano z działu
> helpdesku, uzyskałem informację, że muszę za płytę zapłacić 160zł (nawet
> za wersję 32bit czyli tą którą miałem zainstalowaną). Nie pomogły
> tłumaczenia o awarii.

obecnie chyba zaden producent nie dodaje nosnika z systemem tylko daje go na
dodatkowej partycji na dysku twardym.
zaden producent niema interesu w tym zeby za darmo rozsylac nosniki ktorych
generalnie nie dostarcza z systemem wiec nie dziwi mnie to ze chcieli za to
kase.
przy wymianie gwarancyjnej dostal bys dysk z gotowa partycja.

inna sprawa ze nie wiem czy nie ma do zassania plytek z instalacja calego
preinstalowanego systemu.... ale tego nie wiem bo juz nie pamietam. backup
zawsze mozna zrobic :)
inna sprawa ze ja nie lubie tych preinstalowanych systemow i zawsze wole sam
sobie postawic od zera system i zainstalowac tylko co konieczne a nie to co
producent daje.
mozesz zupelnie legalnie zainstalowac z dowolnej plyty system(oczywiscie
taki na jaki masz licencje :)

--
pzdr
piotrek