Re: Serwis Lenovo

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 07 Sep 2009 - 20:43:59 MET DST

> Zaraz, zaraz - jakie 12 miesięcy?? To właśnie na polskiej infolinii Lenovo
> mówili, że te modele (3000 N200) są objęte gwarancją 24m.

wiesz co nie siedze juz za bardzo w temacie ale nie pamietam gwarancji 24
mies, byly 12 i rozszerzone do 36 mies dla firm.
obie gwarancje w przypadku brakudokumentow byly liczone od daty produkcji z
czego czesto korzystalem bo mielismy pudlo czystych gwarancji a dowody
zakupu gdzies w ksiegowosci wiec nei chcialo nam sie tego szukac.
bralismy samego notebooka i po temacie(roznica miedzy zakupem a data
produkcji najczesniej nie wynosila wiecej niz 1 mies wiec przy 3 latach
roznica byla marginalna zeby sie oplacalo szukac papierow)

> Sprzęt był kupiony ponad rok temu i szczerze mówiąc nawet nie pamiętałem
> czy miał gwarancję 12, czy 24.

ale to nie jest tak jak mialo HP swego czasu, 12 mies standardowo a drugie
12 po jakiejs tam rejestracji sie gdzies tam w systemie. moze tu bylo
podobnie, nie bylo rejestracji wiec w systemie bylo tylko 12 mies.

> Mi chodzi tylko o to liczenie od daty produkcji. Oni nie negują, że mam 24
> miesięce gwarancji, tylko jakoś nie są w stanie racjonalnie wytłumaczyć,
> dlaczego nie potrafią obliczyć tych 24m od daty produkcji bez dowodu
> zakupu i gwarancji :->

jest to dziwne, jeszcze jedno pytanie.
bo Lenovo jako tako ma wielu podwykonawcow ktorzy serwisuja ich sprzet.
do jakiego serwisu starasz sie oddac notebooka?
bo ja pamietam swego czasu straszne przejscia z CSS Beskidy przy
serwisowaniu notebookow roznych firm(wlasnie problemy z papierkami) ale po
zmianie na RamSerwis problemy sie skonczyly.
chyba ze cos sie zmienilo w przeciagu ostatnich 2 lat odkad juz nie mam do
czynienia z tym tematem.
Obecnie moja T61 nie wymaga serwisu wiec nie mam aktualnych informacji,
niebawem kupuje kolejne Lenovo ale mam nadzieje ze tez serwis nie bedzie
potrzebny :)

--
pzdr
piotrek