Re: Serwis Lenovo

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Mon 07 Sep 2009 - 20:02:31 MET DST

Piotrek pisze:
> standardowo gwarancji masz 12 mies od daty zakupu, jesli zgubiles dowod
> zakupu i karte gwarancyjna to serwis przyjmie ci sprzet do naprawy ale
> bedzie liczylo sie wtedy 12 mies od daty produkcji poniewaz nie masz daty
> zakupu.
Zaraz, zaraz - jakie 12 miesięcy?? To właśnie na polskiej infolinii
Lenovo mówili, że te modele (3000 N200) są objęte gwarancją 24m. Sprzęt
był kupiony ponad rok temu i szczerze mówiąc nawet nie pamiętałem czy
miał gwarancję 12, czy 24. Zadzwoniłem na infolinię, tam mi podano, że
mam 24 miesiące gwarancji, ale jak doszło do próby naprawy, okazało się,
że w systemie jest 12 "bo gwarancja nie została zarejestrowana" i żeby
było 24 to trzeba dostarczyć dowód zakupu. Jak dostarczyłem dowód,
okazało się, że jeszcze karta gwarancyjna by się przydała i to mnie już
wkurzyło. Gdyby od razu powiedzieli "laptop po gwarancji, 12 miesięcy
minęło", to bym sobie głowy szukaniem rachunku nie zawracał, czasu nie
tracił, nie dzwonił do 100 centrów serwisowych, gdzie nikt nie odbiera
przez pół godziny, no i ogólnie bym się nie wkurzał.

> ja z serwisem IBM/Lenovo problemow nie mialem, nigdy to nie bylo d2d(jak
> niektorzy opisuja Della ktory ma troche inna gwarancje) ale przestrzegajac
> zasad czyli mamy papiery lub liczymy od daty produkcji oddawalem wiele
> notebookow i nigdy nie bylo problemu
Mi chodzi tylko o to liczenie od daty produkcji. Oni nie negują, że mam
24 miesięce gwarancji, tylko jakoś nie są w stanie racjonalnie
wytłumaczyć, dlaczego nie potrafią obliczyć tych 24m od daty produkcji
bez dowodu zakupu i gwarancji :->

--
Pozdrawiam
Maciek